Eureka Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Du har Ray60 ? Det skal jeg sjekke ut. Fant frem boka her nå, så jeg får lese litt. Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Ja, du ser prog versjonen når du slår på radioen. Siste versjon er 1.24. For Raymic er det 1.04 Jeg har Raymarine mfd plotter å oppdaterer via den. Er veldig godt fornøyd med radioen, og spesielt det eksterne håndsettet. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Det eksterne håndsettet er snadder, men koster jo 2000 kr... Jeg får se det ann mtp lydnivå opp til cockpit. Da blir det helst aktuelt med ekstern høyttaler. Standard håndsett når opp til fremtre del av cockpit. Ser nå at siste oppdatering kom i desember 2015. Min ble kjøpt til julaften, så jeg har flaks om det er siste programvare. Sto ikke en døyt om oppdatering i brukerhåndboka.. Får ta en sjekk i morgen. Igjen, takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Sjekk Raymarine.no Der står det info om oppdatering. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 ........ tipper antennetoppen er 3 meter over vannet..... ser ut som du løste problemet........det var bra! få opp antennetoppen over mastetoppen.....da kommer du få deg en overraskelse Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Eureka Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 -det kan jeg tenke meg. Det får bli den dagen jeg gjør noe med masta.. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 ja det blir ju litt jobb ! men det er det verdt ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.