ronbirke Startet 11.Juni.2016 Del på Facebook Startet 11.Juni.2016 Min nidelv 24 77modell gjennomgår i disse dager en total makeover. Har syrevasket hele skroget før det fikk en omgang maguiars one step compound etterfulgt av voks. Det meste treverket i cockpit var mørkt og tungt, og har nå blitt malt hvitt. Kjøleskapet har fått front i børstet stål dashbordet er malt sort, matt og pantry har fått sort benkeplate fra IKEA. Det som gjenstår er å lakke teak lister og dører speil i silkematt. Har og laget ny motorkasse med ny støydemping og nye gummilist er. Skrog trekket i cabin er revet bort før det blir erstattet med nytt. Toalettrom og cabin har fått nytt gulvbelegg. Håper på sjøsetting til uka!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Lykke til med sjøsettingen Sitér dette innlegget Link to post
Nybåt Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Ser veldig bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Takk for det ? Fikk inn motorkasse og benkeplate idag ? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Vil gjerne ha flere og større bilder! Du er ikke bekymret for at det hvitmalte fort blir stygt av merker? Ser flott ut ?? Kk Sitér dette innlegget Link to post
ronbirke Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Takk kongking ?r malt med shipolin, så håper og tror det går bra. Ellers har jeg alltids en flaske blåjiff ståans! Legger ut flere bilder etterhvert, men har endel montering foran meg først. For sikkerhetskyld har kona revet vekk skrogtrekk i cabin og ? så det baller på seg gitt. Det ene drar med seg det andre. Men blir uanz ferdig til ferien ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.