Lars Martin Startet 12.Juni.2016 Del på Facebook Startet 12.Juni.2016 Hei igjen, guruer.Ser ut til at Generatoren på KADen min har låst seg/ rusta fast. Den snurra hvertfall ikke da jeg prøvestarta før sjøsetting i dag.Ser VP skal ha over 4000,- for en ny.Noen som vet om alternativer som kan brukes? Og hvor jeg får tak i dette? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Jakob T Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Prøv marinedeler.no.Meiner han har uorginal Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Så den, men han var tom. Fant en hos startmotor.se. Kraftigere tillogmed. Bare å håpe at de ikke er kjeltringer da :-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Windy37GM Svart 13.Juni.2016 Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 (redigert) Stort sett det meste passer sålenge det passer fysisk. Husk at setter du på en "sprekere" slites reima hurtigere. Jeg personlig holder meg unna Iskra fordi ladespenningen er stilt noe høyt. Mvh Windy37GM Redigert 13.Juni.2016 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
oberst1 Svart 13.Juni.2016 Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 Hør med Triconor i Oslo! Sammenlignet de i fjor med mange, har bare ordentlige alternativer til god pris... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.