HansT Startet 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2016 Hei. Er det noen her som har navn og delenr på sjøvanns pumpa til bukh dv36? Er noen som har greid å snu lokket på min pumpe så navn og delenr har blitt slitt vekk. Skulle hatt den "kilen" som impelleren går imot ny,da den er blitt slitt og pumpa pumper dårlig,og da trenger jeg delenr på pumpa. Mvh HansT Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Ring Blommenholm Motorveksted på 67545783...jeg kjøpte samme pumpe derifra og de kan Bukh :) Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 13.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Iflg delekatalogen er nr på vannpumpa...men ring Blommenholm for sikkerhetskyld! 008E6560/ delnr vannpumpe Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2016 Takk for svar og tips. Prøvde å ringe de i sta men fikk ikke noe svar. Var ikke helt det delenr jeg var ute etter,tenkte mer på det som står på lokket,der skulle det stå ett jabsco nr,som selvfølgelig er slitt vekk på min. Så vis noen vet dette nr eller gidder å sjekke så hadde jeg blitt veldig glad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.