Martin Blomberg Startet 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2016 Kjøpte denne i dag for 499 kr. Tror det var et bra pris for et kjent merke. Bedre det enn no name vest på biltema eller Jula tenkte nå jeg: https://coop.no/medlem/aktuelt/medlemskupp/regatta-westsafe-oppblasbar-redningsvest/ Tenkte ikke gjøre reklame for Coop men tipse om at det er bra pris på en nyttig sak :-) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 så oppslaget på den lokale coopen idag, skal sikre meg etpar. Har vært lignende tilbud tidligere men da var det utsolgt før jeg fikk handla Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Viljesterk Svart 15.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Denne posten: https://baatplassen.no/i/topic/40330-test-av-redningsvester-tv2-hjelper-deg-i-kveld/#entry544245 sitter spikra i meg, så jeg hoppet over dette tilbudet da clas ohlson selger Baltic winner 165 for 300 kroner mer. Farlig med sure kunder. Jeg kjøpte en regatta dress her en dag uten å tenke over det, men har reservasjoner når det gjelder vester pga den posten om dårlig reklamasjonsrett. Det henger jo ikke på greip, men underbevisstheten min er nå overbevist om at regatta har dårlige vester.. Litt ekkelt å vite at jeg ble så lett påvirka - og det av en post som er så gammel.. Det hadde jeg ikke trodd om meg selv. Skal kjøpe en selv.. som terapi... Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
LALUNA II Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Helt vilt at markedet er blitt sånn som det står her og denne artikkelen er " gammel" Best å sjekke opp gamle vester (eldre enn 2 år) for iflg. dette er det søppel https://baatplassen.no/i/topic/40330-test-av-redningsvester-tv2-hjelper-deg-i-kveld/#entry556007 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Martin Blomberg Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Den artikelen handler vel ikke om oppblåsbare vester? Oppblåsbare vester skal jo vedlikeholdes og sjekkes hvert år. Sitér dette innlegget Link to post
Viljesterk Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Nei, den handlet om barnevester - poenget mitt var at så lite skulle det til før jeg assosierte vester fra regatta som noe negativt. Nå kjøpte jeg denne vesten på coop i dag (siste igjen - de røyk visst fort), og jeg vil si Baltic winner 165 er mye mer komfortabel å ha på seg.. Regattaen var stiv og uten fleece i nakken, men jeg kommer til å bruke den som gjestevest. Bruker man litt klær på merker man vel ikke forskjellen heller. Men markedet er jo bruk og kast - tilogmed brilleglassene er mye dårligere nå enn for 10 år siden. De skal være fancy og tynne, men må vaskes 'konstant' og ripes altfor lett opp. Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Martin Blomberg Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Interessant, har faktisk ikke tenkt på at det er komfortforskjell på disse oppblåsbare vestene. Da blir nok min brukt som gjestevest også :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.