Jump to content

Halv pris på Regatta oppblåsbar vest på Coop, 13-19 juni

Martin Blomberg

Recommended Posts

Denne posten: https://baatplassen.no/i/topic/40330-test-av-redningsvester-tv2-hjelper-deg-i-kveld/#entry544245

sitter spikra i meg, så jeg hoppet over dette tilbudet da clas ohlson selger Baltic winner 165 for 300 kroner mer.

Farlig med sure kunder.

Jeg kjøpte en regatta dress her en dag uten å tenke over det, men har reservasjoner når det gjelder vester pga den posten om dårlig reklamasjonsrett. Det henger jo ikke på greip, men underbevisstheten min er nå overbevist om at regatta har dårlige vester..

Litt ekkelt å vite at jeg ble så lett påvirka - og det av en post som er så gammel.. Det hadde jeg ikke trodd om meg selv.

Skal kjøpe en selv.. som terapi...

Nei, den handlet om barnevester - poenget mitt var at så lite skulle det til før jeg assosierte vester fra regatta som noe negativt.

Nå kjøpte jeg denne vesten på coop i dag (siste igjen - de røyk visst fort), og jeg vil si Baltic winner 165 er mye mer komfortabel å ha på seg..  Regattaen var stiv og uten fleece i nakken, men jeg kommer til å bruke den som gjestevest.

Bruker man litt klær på merker man vel ikke forskjellen heller.

Men markedet er jo bruk og kast - tilogmed brilleglassene er mye dårligere nå enn for 10 år siden.

De skal være fancy og tynne, men må vaskes 'konstant' og ripes altfor lett opp.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...