Jump to content

Må top-coat fjernast heilt for at epoxyen skal binde skikkelig?

SlimG

Recommended Posts

Eg held på å plaste oppigjen mellom skutebotn og et kryssfinér skott fordi den originale glassfiberen der var skada.

Eg er vant med å slipe vekk all top-coat og røske litt i glassfiberen for å få godt feste i ny epoxyglassfiber.

Det eg lurar på er om det er nødvendig å slipe vekk all top-coat for å få god binding, er det f.eks. nok å slipe vekk overflaten på top-coaten og deretter røske i den for så å legge epoxyglassfiber matter oppå top-coaten?

Eg spør fordi den 23' daycruiseren ligg på sjøen når eg arbeider, og eg ønskar å unngå ubehagelig lekkasje pga. for mykje sliping i relativt tynn glassfiber.

Når eg seier å røske så meinar eg å bruke noko veldig grovt sandpapir, kniv eller rasp i overflaten av den gamle glassfiberen for å få ei større og meir kompleks overflate som ny epoxy kan binde til.

I desse dagar er det 17-18 grader i fjorden her så eg reknar med at temparatur ikkje er noko problem

Hjertlig takk for gode svar boble65 og Krimart :)

Redigert av SlimG (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...