danielell Startet 17.Juni.2016 Del på Facebook Startet 17.Juni.2016 Har en yamaha 9.9d lang stamme, og lurer på hva som trengs for å bygge denne om til kort stamme? Motoren er en 1994 mod etter det jeg kan tyde på motorplata. Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Ny stamme, ny aksling mellom uv-hus og veiv, og ny girstang. Men det er mye arbeid å skifte disse tre delene. Lettest å få tak i en motor med defekt blokk, og bare flytte over blokken.... Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Da blir det nok å holde øyene åpne etter en delemotor,noen som vet hvilke årsmodeller som er like? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 18.Juni.2016 Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Helt fra tidlig 80-tall og frem til den nye modellen kom i 1996. Motor som har vært under vann kan du jo også bruke :-) Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Da har jeg fått tak i delene jeg trenger:) så nå er planen å flytte powerhead over på den korte stammen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.