Capt.Yorgoz Startet 17.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2016 I seilbåten min er det montert en D4 kjøpt brukt som har virket meget bra en stund nå. Her om dagen lå vi til kai å arbeidslyst meldte seg. Jeg slo den rett over fra varme til sirkulering for å kjøle ned slangene da disse skulle tettes enkelte plasser med alu. Tape. Jeg slo av sirkulering etter ca 10min. Etter dette var den livløs. Forsøkte i flere timer med alt jeg kunne komme over av tips å triks her inne på forumet. Genererte 5 nye feilkoder med dieselpumpen utkoblet tilogmed. Hørte det tikket som i et rele inni varmeren. Om morgenen da jeg skulle dra forsøkte jeg nare for morro skyld å den startet momentant opp å varmet som vanlig. Er dette vanlig? (Wherle styreenhet) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2016 Høres ut som den har hikket for degVirker den så vær fornøyd med det ..bare tull å herje med ting som virker for da har det en tendens til å bli galt så bedre å se tiden ann ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Capt.Yorgoz Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2016 Ja du har rett i det. Har ikke planer om å gjøre noe med den sålenge den virker. Men det er intressant å høre om det er vanlig at sånt skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.