Chilli Solbris Startet 20.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2016 Jeg har en Mase 6,5 kwh generator om bord. Det hender jeg kjører den under overfart for å lade nettbrett. Problemet er at den slår inn på VHF og bråker noe forferdelig. Det gjelder både håndholdt og fastmontert VHF. Hva kan grunnen være? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hulda Svart 20.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2016 Vi har Mase Mariner 8000, ingen problemer. Det sitter integrert i generatoren 'dynamo' for lading av batteriet. Denne er sikkert støyskjermet (kondensator). Mulig at du har en feil der. Akkurat hvordan dette fungerer og er koblet opp, vet jeg ikke. Men ta en telefon til Mase Norge. Jeg har fått en god hjelp av en som heter (etter husken) Ulf. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.