MR Swe Startet 21.Juni.2016 Del på Facebook Startet 21.Juni.2016 Hei. De nye skaiputerne i sofan har blitt missfaegade av pynteputer som kona kjøpte. De er blå og sksien er hvit. Prøvd scotch mirakelsvamp og jotun rib cleaner med hjelper lite Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Prøv med rødsprit. Aceton kan også brukes. Før du bruker Aceton må du teste denne ut på en ikke synlig plass først, denne kan smelte skaien. Har selv hvite skai seter og det er ikke alle flekker som lar seg fjerne. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lars H. Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 (redigert) Rødsprit med fineste stålull eller til nød slik kjøkkenskrubb tar det meste av "skitt". Men er det virkelig missfarging som har trengt inn i skaien, hjelper nok ikke noe. Jeg hadde noen bildekk liggende på skai over vinteren, og de merkene fikk jeg ikke bort med noe som helst mirakelmiddel. Redigert 21.Juni.2016 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bmwmaxi Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Siden det er hvit, kan du prøve forsiktig med litt klor. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Prøvde med rødsprit på bommulpad men hjelper ikke. Ser ut som kjærringens pyntemani ødelagt de helt nye skaiputerne. Så mitt råd er se opp før puter m.m som ikke har blitt vasket et par ganger føre de kommer inn i båtmiljø. Trist og få ting ødelagt pga ting farger av seg. :-( Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Man må nok bare leve med den dillingen. Du får be hun sy fast putene over flekkene. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Prøvde med rødsprit på bommulpad Det var da svært puslete, bruk rødsprit og fineste stålull! Skai tåler fint litt røff behandling. Skal finne frem et bilde fra før og etter slik behandling, men nå har fruen kommandert meg i land til dusjing. Kanskje det blir behov for rødsprit og stålull der også? Jeg tenker jeg klarer meg med litt alkohol (øl) når jeg kommer tilbake. Lars H.. pt. Bohus Malmön Sverige vårt webcam Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MR Swe Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Skal se om jeg finner noe stålull lars Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 21.Juni.2016 Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Vi har god erfaring med "Magic Sponge" (tror jeg det er) fra Europris. Fuktet med litt vann så tar disse det meste av flekker. Billige er de også ! Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 hva med Starbrite Vinyl Cleaner & Polish? Sitér dette innlegget Link to post
Cirion Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 KMI Wipes på maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.