Vewo Startet 22.Juni.2016 Del på Facebook Startet 22.Juni.2016 (redigert) Ser på en Joda fra 1985 med en 3 sylindret BMW motor på 49 hester. Den er saltvannskjølt. Det er byttet oljekjøler i 2014. Eier har ikke hatt problemer med den før. Er det noen som har erfaring med denne motoren? Er det fare for "katta i sekken" kjøp? Jeg kjenner ikke til denne motoren selv... Redigert 22.Juni.2016 av Vewo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Jeg hadde en Hanto 24 med den BMW d50. Aldri noe tull med den de årene jeg hadde den, startet lett og lite støy av motor. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Har en selv ! Er fornøyd med motoren ikke hatt noen problemer enda,5 år året rundt ! Min er ferskvannskjølt bmw D50-2 Motoren er marinisert hatz diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.