Jump to content

Draco 2100, hvor oppbevare dregg og dreggtau?


Sverris

Recommended Posts

Har en Draco 2100, hvor plassen for oppbevaring ikke er på det aller beste. Og jeg lurer på hvor jeg kan ha dregget og tauet til dregget. Foreløpig har jeg det i batterirommet, men det er veldig klønete og tror ikke det er veldig lurt å ha det her heller. Har noen noe forslag til hvor jeg kan ha det?

 

Har tenkt på å ha det i en pose på badeplattformen, finner ingen poser som er litt solide

Link to post
Share on other sites

Hei. Vi har en draco 23 gen 1. Som også mangler plass til dregg. Vi har dreggen med grov karabinkrok stående i en rustfri dreggholder på plattformen bak. Så har vi tauet, med noen meter kjetting i ei mjuk bøtte, som har plass under sete når det ikke brukes. Vi legger ei matte i sofaen, hekter kjettingen i karabinkroken, folder ut dreggen og hiver uti. Når vi tar opp sråe en på plattformen og drar, og en pers. Legger tauet på plass i bøtta. Funker greit..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...