avmønstret5 Startet 24.Juni.2016 Del på Facebook Startet 24.Juni.2016 Nei det gjorde jeg ikke da jeg sjøsatte min 12 fot Hansvik her om dagen. Men med vår kjære Hydra ble det vår store pensjonistseilas, hele 6 båt-år i Middelhavet, små og store hendelser. Kanskje var dette eventyret i vårt liv. Vi hadde sikkert blitt enda lengre, men helsen begynte å krangel og i 2013 dro vi hjem. Vår sønn m/fam. tok over Hydra, så nå ligger hun i Sarpsborg og seiler rundt der og på svenskekysten. Da vi kom hjem satte vi oss ned å skrev en e-bok, delvis basert på bloggen som vi hadde i mange år. Jeg har fortalt om boken tidligere, men den er nå flyttet til: EBOK.NO, "Seil med s/y Hydra i Middelhavet", ca 350,-sider med en del foto. Nedsatt pris kr 99,-billig (i forhold til jobben ;-) Så vil vel mange spørre hvor aktuelt er Middelhavet, med tanke på flyktningestrømmen som vi stadig leser om. Det vet jeg faktisk ikke mye om, bortsett fra at denne sørgelige situasjonen er lokalisert til helt bestemte områder. Jeg tror ikke man skal gi opp turismen hverken på sjø eller land fordi verden går på skjeve, det er mer et valg om hvor og hvordan vi ønsker å bruker våre penger, tror jeg, og slik sett har noen av Middelhavslandene virkelig bruk for vår kronasje. For øvrig hadde jeg en fin jomfrutur med m/s Lillefot, Hansvik12 med sin 2.hk Yamaha. Det ble makrellmiddag. Riktig god sommer ønskes alle. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.