Joakim123 Startet 25.Juni.2016 Del på Facebook Startet 25.Juni.2016 Hei, jeg har en tresnekke, er ikke helt sikker på hvilken motor den har men han jeg kjøpte den av tror det er en Peugeot 42hk diesel motor. Båten har gått fint i 1 måned nå etter jeg kjøpte den men ville ikke starte verken igår eller idag. En som har hjulpet meg sier at det er innslaget på starteren som ikke funker. Burde jeg kjøpe ny? Kan den fikses? Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Hvor eller eventuelt hvem som kan fikse det? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 ser du bor i bergen du og..jeg hadde også problemer md innslaget for noen år siden.jeg leverte det d inn til et firma i åsane.husker ikke navnet,men var i nabobutikken til åsane flis og gulv.kan det ha vært starter og dynmoservice eller noe slikt... Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Euklid Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Det er ikke umulig å reparere innslagsreleer, men et nytt koster neppe nok til at det er verdt å legge veldig mye tid i det – 6-700kr eller så? Ville tatt med startmotoren til en dertil egnet sjappe og hørt om de kan skaffe en egnet erstatning. Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Åsane start og dynamo......... Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 25.Juni.2016 Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Mathopen Start & Dynamo Arne Brakstad55 26 62 37 Har vert der. Han har utrolig mange deler til mange typer startere. Sitér dette innlegget Link to post
Joakim123 Svart 25.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2016 Ok, takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.