2roringen Startet 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2016 Hei, noen som vet hvilken svinger jeg kan bruke til en Raymarine C 120 ?Finnes det noen svingere som man ikke trenger å ta hull i skroget for å montere?Går ut fra at den funker både som ekkolodd og dybdemåler..? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 25.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2016 Går ut fra at den funker både som ekkolodd og dybdemåler..? Og forskjellen på ekkolodd og dybdemåler er? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Jeg kjøpte en hos Seatronic som kan justeres etter skrogvinkel til min. Viser dybde, men ikke fisk eller bunnforhold. Du kan vel ta en utvendig giver å plassere innvendig med akseptabel resultat også. Sitér dette innlegget Link to post
2roringen Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Det finns vel svingere som bare angir dybde?? Hvilken svinger kjøpte du da nordan family? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Sitér dette innlegget Link to post
2roringen Svart 28.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2016 Har sett på samme.. takk Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2016 Finnes det noen svingere som man ikke trenger å ta hull i skroget for å montere? Svingeren er den samme enten du setter den inne i båten eller utenfor. Å sette svingeren inne i båten gir et svært dårlig resultat sett opp mot å montere den i vannsøylen. Går ut fra at den funker både som ekkolodd og dybdemåler..? En svinger hat to oppgaver. Å omsette et elektrisk signal til en akustisk puls som blir sendt ut i vannet. Og å omsette akustiske signaler i vannet til et elektrisk signal. Enten den kalles ekkolodd, dybdemåler, sonar eller fishfinder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.