Copernicus Startet 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2016 (redigert) Min primus er av behov for service da den lekker. Har forsøkt å fikse selv med repsats. Trenger tips til noen som kan utføre service på disse. Har to delekjøkken også hvorav jeg ikke får noen av dem til å virke optimalt Tips mottas med takk. Har vært i kontakt med uniflame som sa de ikke kunne utføre slik service Syntes dette virket noe rart da det er vises til at de gjør slikt på hjemmesiden - http://www.uniflamesupply.no/service.htm Redigert 26.Juni.2016 av Copernicus (see edit history) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Ingar Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Er det rundt akslingen til "rattet" det lekker? Sitér dette innlegget Link to post
Copernicus Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 (redigert) Lekker der og har problemer med pumpa( o-ring) og innfestingen til bluss. Redigert 26.Juni.2016 av Copernicus (see edit history) Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Wallas Service Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Uniflame holder å å trappe ned, og han har ikke anledning til å stå og skru der han holder til nå. "Noen hundre" slike apparater har jeg nok skrudd på da disse var svært populære og i salg i en vanlig båtutstyrsbutikk. Som om det kan være aktuelt, vil jeg gjerne se på disse og hva jeg kan få til. Ikke helt ukjente produkter for meg Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Wallas Service Svart 26.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2016 Er det rundt akslingen til "rattet" det lekker? Lekker der og har problemer med pumpa( o-ring) og innfestingen til bluss. Etter at du har strammet til pakkboksen som fulgte med rep-settet, så tenner du apparatet på vanlig måte. Det er ikke uvanlig at pakkboksen gir seg litt i varmen og at en liten lekkasje oppstår. Ekstra ørliten oppstramming vil vanligvis gjøre nytten. Ny o-ring til pumpe skal ligge i rep-settet. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Copernicus Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2016 Takk for tips. Skal ta en ekstra runde å se hva jeg får til. Får jeg det ikke til tar jeg kontakt. Kan også få beskrevet problemene litt nærmere. Sitér dette innlegget fort tiden båtløs seiler Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.