Jump to content

Service på Optimus primus 155/55 - tips mottas

Copernicus

Recommended Posts

Min primus er av behov for service da den lekker. Har forsøkt å fikse selv med repsats. Trenger tips til noen som kan utføre service på disse. Har to delekjøkken også hvorav jeg ikke får noen av dem til å virke optimalt :rolleyes:  Tips mottas med takk.

Har vært i kontakt med uniflame som sa de ikke kunne utføre slik service :thumbsdown:  Syntes dette virket noe rart da det er vises til at de gjør slikt på hjemmesiden - http://www.uniflamesupply.no/service.htm
bilde

Redigert av Copernicus (see edit history)

fort tiden båtløs seiler

Uniflame holder å å trappe ned, og han har ikke anledning til å stå og skru der han holder til nå.

"Noen hundre" slike apparater har jeg nok skrudd på da disse var svært populære og i salg i en vanlig båtutstyrsbutikk.

Som om det kan være aktuelt, vil jeg gjerne se på disse og hva jeg kan få til. Ikke helt ukjente produkter for meg

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Er det rundt akslingen til "rattet" det lekker?

Lekker der og har problemer med pumpa( o-ring) og innfestingen til bluss.

Etter at du har strammet til pakkboksen som fulgte med rep-settet, så tenner du apparatet på vanlig måte. Det er ikke uvanlig at pakkboksen gir seg litt i varmen og at en liten lekkasje oppstår. Ekstra ørliten oppstramming vil vanligvis gjøre nytten.

Ny o-ring til pumpe skal ligge i rep-settet. 

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...