Horst Startet 26.Juni.2016 Del på Facebook Startet 26.Juni.2016 Jeg mistenker at min Raymarine C80 har tatt kvelden. Jeg har radar, VHF m/DSC og autopilot tilkoblet kartplotter. Finnes det noen alternative plottere som er plug & play med det opplegget jeg har i dag? Skal jeg ha ny plotter og ny radar blir det kostbart.... Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 26.Juni.2016 Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Det billigste alternativet er brukte c80 eller E80 på finn eller ebay. På ebay ligger det masse. Tror ikke nye plottere i dag er kompatible med analog radar. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Juni.2016 Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 Eg kan kanskje hjelpe dersom du ønsker fortsatt ha C80. Vist du bur i nærheten av Stord kan du få låne ein og prøve ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Horst Svart 28.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2016 Takk for tilbudet Sæbø. Jeg har sendt C80'en til reparasjon, dersom den ikke lar seg reparere kan vi se om vi kan gå noe videre med prosjektet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.