Nord West 420 Startet 27.Juni.2016 Del på Facebook Startet 27.Juni.2016 (redigert) Noen med erfaring med denne type vacuum toalett? Sliter litt med at det splasher opp vann ifm. nedsuging dersom jeg ikke har nok vann nedi og lurer på om det er slik på alle eller om det mangler en tilbakeslagsventil eller annet. Har googlet litt for å se om jeg finner ut hva merke det er (ser ikke noen kjennetegn på toalettet) men foreløpig ikke funnet ut av det. Redigert 27.Juni.2016 av Nord West 370 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nord West 420 Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 fant ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Juni.2016 Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 Ligner på et jeg har pensjonert, må ha lokket på og med tette pakninger for å suge vann inn og det andre ut. http://www.lavac.com/zenith-model.htm Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.