Pettern1972 Startet 27.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2016 Kunne tenkt meg en liten lanternemast på gummijolla så den kan brukes til dorging i skumringen. Noen som har ettermontert laderegulator på 8 hk evinrude fra 1999 Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Lars K Svart 28.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2016 Du kan bruke vanlige glødepærer rett på vekselstrømmen,men de vil nok lyse dårlig på tomgang. Har du strømuttak? Hvis ikke må du finne de to ledningene som kommer fra stator. Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Jeg koblet opp en LED-sak på en GH14 med 9,9/15(HK) Yamaha 2-takter. Hadde først prøvd å måle, uten at det ble noe fornuftig, Men med en LED-lanterne, varenummer 25-7706 så bare fungerte det. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.