Eureka Startet 28.Juni.2016 Del på Facebook Startet 28.Juni.2016 Jeg skal gå sørover fra Ålesund før helga. Sitter og gjør litt forberedelser og blir litt småfrustrert over at det er vanskelig å finne info om når og hvor det er skippermøte på RS i mitt område. ( det som derimot er ekstremt lett å finne statistikk over assistanser de har hatt siste år etc... Og alt mulig annet. Å bruke mobilen til å se på siden deres går ikke ..,,) Må jeg være innlogget medlem for å se dette? Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 28.Juni.2016 Del på Facebook Svart 28.Juni.2016 (redigert) Reiseradioen hver morgen, ihvertfall. (den går på NRK P1 fra 9 til 11) Redigert 28.Juni.2016 av Salt - JanP (see edit history) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Juni.2016 Del på Facebook Svart 28.Juni.2016 Kall opp RS Idar Ulstein på VHF så får du den hjelpen du trenger. Tror ikke det var noe stor suksess med skipper møter. Så de er vel trappet ned.. understreker tror jeg. ? men sikker på at de svarer deg på VHF Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Eureka Svart 28.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2016 (redigert) Ja, de svarer nok. Da kan jeg like godt ringe. :) ( så da får nettsiden til RS bare være. Hjelper jo lite å vite hvor mange de har reddet og hva en redningsvest koster.... Men nok om det... ) Yr sin spesialvarsel for Stad er jo også ny av året, så det er greit å sette seg inn i den å få det i fingran.... Første gang jeg er skipper sjøl på strekker fra Ålesund - til Stavanger( i første omgang) jeg kjenner pulsen. :) Turen går med Grandezza31. Må bare stole på egne ferdigheter... Redningsflåte er med hehe... Blir nok en egen tråd tenker jeg. Redigert 28.Juni.2016 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Disisel Svart 29.Juni.2016 Del på Facebook Svart 29.Juni.2016 Ser der er uroligt foreløpig, men skal begynne å bedre seg fredag ettermiddag kveld. Personlig hadde jeg med din båt satset på fredag kveld. Følg med på værvarslinga på VHF, der får du den siste oppdaterte, RS vet ikke noe mer enn det. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2016 Ja, det har åpnet seg et vindu fredag ettermiddag. Og det ser ut til å ligge på 0,8 meter. Og det kan bli en uke til neste mulighet. Mulig litt endring i planer, om hvem som tar båten sørover, men fredag blir det nok uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.