Joakim123 Startet 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2016 Har problemer med starteren på min Peugeot 42hk motoren i snekken min, men har ikke så veldig mye erfaring med motorer som dette. Er det noen som kan hjelpe meg eller prøve å forklare hvordan jeg skrur av startmotoren? Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Tror et bilde av starteren ville gi større sjanse for hjelp her. Kjenner ikke Peugeot, men generelt sitter vel startere bare i to bolter. Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Joakim123 Svart 30.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Ok, kan sikker skaffe bilde imorgen Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2016 For å komme til den bakre bolten på startmotor finnes det spesialverktøy. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 1.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2016 Biltema har også "vanlige" startmotornøkler uten skrallefunksjon for 349,- hvis man klarer seg med den gode gamle varianten... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.