Dolsa Svart 12.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 Takker for det, Jeg skrudde opp dekselet på vannpumpa og fant disse tannhjulene, etter hva jeg kunne bedømme var de ikke spesielt slitte, men jeg har ikke noe å bedømme dem opp mot. Jeg kommer til å holde dem under oppsikt og gir rikelig med fett.. Er det en grei jobb å bytte slike hjul? Jeg mener det var vanskelig å komme til der skruene og boltene sitter. Mange takk Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 12.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2005 https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3291/Moderat_roeyk.jpg Etter å ha strupet eksoskjølinga til minimum så kommer det ikke så my damp ut. Jippi. Sitér dette innlegget Link to post
snekkeline Svart 22.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2005 Må man ikke slippe ut damp så ikke motoren blir for varm?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.