btt Startet 1.Juli.2016 Del på Facebook Startet 1.Juli.2016 (redigert) hei :) mange Norske som skal svenske kysten i sommer ? i fellesferien? Redigert 1.Juli.2016 av searay390 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 bedre å poste slikt i denne tråden https://baatplassen.no/i/topic/31686-status-p%C3%A5-svenskekysten/ enn å starte en ny :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Lazyjack Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Det kan du regne med men det er vanskelig å si eksakt hvor mange det er. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Den første tiden av ferien vår på Svenskekysten i år (vi dro ut 17. mai) gikk det uker mellom hver gang vi så en norsk båt mellom Strömstad og Göteborg. Nå er vi på vei hjem og ligger i Strömstad. Her er det nesten bare norske båter og nesten full indre havn. Fellesferien? Hutte meg tu! Da holder vi oss hjemme på terrassen i hagen. Lars H. vårt webcam Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Klovn1 Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Ja sånn er det, noen er folkeskye mens andre trekkes mot folk. Vi kommer i alle fasonger og godt er det. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 For all del, om noen skulle tro det, jeg er ikke asosioal, men stress og mas med å få en inneklemt plass mellom 1045 og 1115, tiltaler meg ikke! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 När ferien startar drar vi rett från Kungshamn till Kristiansand/Lillesand strakaste vej ( rätt på Norsk??) om vädtet är ok. Skönt att komma bort från Västkusten med alla "Norska båtflyktingar" även om det är hyggligt folk så blir det många. För sörlandet bättre ??? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Gjør som meg. Jeg får ikke innvilget noe særlig ferie på sommeren da vi har mye å gjøre hele året på jobben (må i så fall ta en eller to dager hver uke på sommeren, det er upraktisk for arbeidsgiver). Derfor reiser jeg på ferie med båten stort sett utenom sesongen nedover svenskekysten. Alltid ledige plasser, og ikke trenger jeg all verdens plass heller med hensyn til lengde eller bredde på båten. . Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 1.Juli.2016 Del på Facebook Svart 1.Juli.2016 Jeg og et vennepar hadde tenkt oss ned svenskekysten i morgen, men vi drar nok ikke ut før på søndag. Ikke vet jeg om det kommer til å bli noe av heller ? Melder jo bare masse vind hele tiden!? Men ut drar vi iallefall. Har handlet inn masse god mat og godt å drikke idag ? Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Enig med Trudelutt- sitter heller på terrassen og ser på båtene som seiler forbi her i sundet. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 2.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Syntes det er hyggelig å treffe båt folk vi :) å er som regel plass til 1 til :) vi gleder oss til svenske kysten å håper å reise først i uke 28 .... Med Koster som første stopp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.