Jump to content

Hardanger båtfestival


sveno

Recommended Posts

Hallo

 

Av rein nyskjerrigheit lurer jeg på om nokon her på Baatplassen har tenkt å ta turen til Norheimsund når den årlege Hardanger båtfestival går av stabelen helga 24-26 juni.

 

Mvh

Sveno

<{POST_SNAPBACK}>

Om båten er kommet på sjøen kan det være vi tar en tur for å sjå

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Er ikkje alt anna enn trebåtar rekna som uønska på den festivalen? Om arrangøren har skifta namn frå "trebåtfestival" til "båtfestival", har eg forstått det slik at plast/glassfiber-båtar blir sett på som annanrangs. Trur også at berre trebåtar får plass i gjestehamna.

 

Eller tek eg feil? Skulle ønska det var tilfelle...

Link to post
Share on other sites

Uansett så får dei mene hva dei vil.. Eg kunne noe tenkt meg å dra inn for å sjå på folk som flyter rundt i fjorden med kvar sitt mål med ved.. Det er et skue kan eg tenke meg.. :wink:

 

Sikkert mangen fine trebåter men der er flere fine plastbåter.. :smash:

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Er ikkje alt anna enn trebåtar rekna som uønska på den festivalen?  Om arrangøren har skifta namn frå "trebåtfestival" til "båtfestival", har eg forstått det slik at plast/glassfiber-båtar blir sett på som annanrangs.  Trur også at berre trebåtar får plass i gjestehamna. 

 

Eller tek eg feil?  Skulle ønska det var tilfelle...

<{POST_SNAPBACK}>

Trur ikkje nokon er uønska på festivalen nei ,men du får nok ikkje "stille ut" båten din :lol: på samme måte som fjøla folket .

 

Det kjem stadig fleire i plastbåt på festivalen for kvart år og dei har vorte tilvist eit eige område kun for tuperware :cheers: eit steinkast unna festivalområdet som er i gjestehamna.

 

Skal bli moro å sjå om det vaier noken vimplar med baatplassen logo der iår.

 

sveno

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...