Guest Avmønstret# Startet 2.Juli.2016 Del på Facebook Startet 2.Juli.2016 Valgets kvaler. Resten av familien har ikke samme toleranse som meg ifht ferievær og ønsker mest mulig sol og finvær. Noen som har noen kvalifiserte anslag? Svenskekysten ser dårlig ut pr. nå, Sørlandet helt ok.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Kvalifisert? Ikke så langt hjemmefra. Stavernsodden fyrlykt på den ene siden (Sørlandet) og Nordkoster på andre siden (Bohuslän). Statistisk korrekt, spør meteorologene. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Jeg tror på Sørlandet. Med typisk vestavær vil fjeldene tage en del af fugtigheden og nok give både læ-effekt og føhneffekt. På svenskekysten vil de nuværende lavtryksbaner give en del vind på 7-11 m/s fra vest. Dog er der en svag tendens til stabilisering fra ca den 14/7, så efter det er det jo ret usikkert! Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Så sørlandet er å anbefale denne uke? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Jeg er ikke meterolog, men som amatørinteresseret i vejret ville jeg vælge Sørlandet i den kommede uge, ja. Prøv selv at sammenligne udsigten på Yr i Marstrand og fx Tvedestrand. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Dette er et høyst aktuelt tema for oss også. Ligget på østre Bolæren og vlåst bort siden tirsdag, begynner å bli forsynt med vind nå. Ser at det skal løye til uka, men begynner å helle mot å dra hjemover mot Sørlandet istedenfor Lysekil som var den opprinnelige planen. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Hulda Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 (redigert) Tror ikke det er dumt, nei. Selv om Sørlandet heller ikke ligger mer i le for dette været enn hva gjelder Bolærne. Heller mindre. Redigert 2.Juli.2016 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Ser jo ut til å bli bra på svenske vestkysten den uka som kommer, jeg har ventet en uke nå - men drar på mandag. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeØ Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Jeg skal ut i morgen ? Er vind hele tiden! Kommer til å følge med her, enten drar jeg til sørlandet eller så blir det svenskekysten. Men blir ikke klok på hvor jeg komme meg vekk fra vinden eller om det er mulig Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.Juli.2016 Del på Facebook Svart 2.Juli.2016 Om det blir mye vind fra nord og vest er Sørlandet absolutt å foretrekke. Mye letter å gå inn i fjordene og komme i le, mens svenskekysten er mer utsatt for vind. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Juli.2016 Del på Facebook Svart 3.Juli.2016 Vipper enda mer i favør av Sørlandet syns jeg... Drar til helga og har to-tre uker på oss men er litt avhengig av godt vær i starten så jeg ikke får mytteri mot meg :-). Har mest lyst til svenskekysten, men ikke i drittvær, og særlig ikke om Sørlandet lokker med OK vær. Blir nok å følge mye med på værmeldinga de neste dagene :-) Greit med yr osv men er det noen som gir prognoser for to uker eller tilsvarende? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 iOS-appen til Storm går to uker fram i tid. Ser ut til å bli strålende sol på sørlandet fra torsdag om halvannen uke. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Knallvær i Strømstad ⛵️☀️ Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Knallvær her utenfor Fjällbacka også :-) Bare å finne le for vinden så varmer sola godt ??? Ser bra de neste 3-4 dagene også synes jeg. Lengre enn det stoler jeg ikke på meterologene.. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sjøbliss Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Vi setter kursen mot Øst-Agder i slutten av uken. Regner med å bruke en ukes tid nedover, alt etter vind og vær. Håper på litt mindre vind fremover enn det har vært siste tiden! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Billa Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Etter planen til Grimstad området med avreise onsdag morgen. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
hanto1 Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Tar man høyde for pøsregn hver dag kan man bare bli positivt overrasket. . Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 Ser ut som Sørlandet stikker av med seieren værmessig i uka som kommer. Ser rent trasig ut nedover svenskekysten. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 Akkurat nå lettskyet og pent med 5-6 m/s fra SV i Arendal havn. Det blåser en del mere utaskjærs. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.