HomerSimpson Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Jeg har en 24 fot Bayliner som vanligvis ligger på Hvaler. I vinter har jeg byttet motor så båten ligger i hagen hjemme i Lillestrøm. Den 22 eller 23 juni setter jeg båten på vannet i Oslo sånn at jeg kan prøvekjøre og justere før jeg setter kusren mot Østfold. Er det noen bra gjestehavn i Oslo der det er greit å ligge ett par dager? Gjerne en havn der det er låst gangport eller vakthold så jeg slipper tyveri. Er det noen som har noen forslag??? Quote Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
wave Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Hør med Frognerkilens Båtforening. Tror det koster 100 kr. døgnet. Ta kontakt med vaktene i klubbhuset. Første hus innover i kilen fra broen over til Kongen. De anviser ledig plass. Quote Link to post
HomerSimpson Posted June 9, 2005 Author Share Posted June 9, 2005 Takk for det. Jeg skal sjekke med de. Quote Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
bliss X Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Her er en bra oversikt over gjestehavner i Oslo: gjestehavner i Oslo Quote Link to post
Fru Charente Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Ring dagvakt Mariann i Skøyen Båtforening på telefon 22437613 som er plassert helt innerst i Frognerkilen. Quote Link to post
HomerSimpson Posted June 21, 2005 Author Share Posted June 21, 2005 Takk for det. Jeg har snakket med de i Frognerkilen og det var ikke noe problem. Jeg kunne bare ringe dette nummeret så møter de meg. Quote Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
marinos Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Oversikten over gjestehavner i Oslo nevnt ovenfor er oppdatert og har fått ny nettadresse (url): Oversikt over småbåthavner i Oslo - med gjestehavn Quote Link to post
Recommended Posts