HomerSimpson Startet 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2005 Jeg har en 24 fot Bayliner som vanligvis ligger på Hvaler. I vinter har jeg byttet motor så båten ligger i hagen hjemme i Lillestrøm. Den 22 eller 23 juni setter jeg båten på vannet i Oslo sånn at jeg kan prøvekjøre og justere før jeg setter kusren mot Østfold. Er det noen bra gjestehavn i Oslo der det er greit å ligge ett par dager? Gjerne en havn der det er låst gangport eller vakthold så jeg slipper tyveri. Er det noen som har noen forslag??? Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
wave Svart 9.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Hør med Frognerkilens Båtforening. Tror det koster 100 kr. døgnet. Ta kontakt med vaktene i klubbhuset. Første hus innover i kilen fra broen over til Kongen. De anviser ledig plass. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 9.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2005 Takk for det. Jeg skal sjekke med de. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
bliss X Svart 16.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2005 Her er en bra oversikt over gjestehavner i Oslo: gjestehavner i Oslo Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 21.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2005 Ring dagvakt Mariann i Skøyen Båtforening på telefon 22437613 som er plassert helt innerst i Frognerkilen. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 21.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2005 Takk for det. Jeg har snakket med de i Frognerkilen og det var ikke noe problem. Jeg kunne bare ringe dette nummeret så møter de meg. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
marinos Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Oversikten over gjestehavner i Oslo nevnt ovenfor er oppdatert og har fått ny nettadresse (url): Oversikt over småbåthavner i Oslo - med gjestehavn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.