Frissy Startet 4.Juli.2016 Del på Facebook Startet 4.Juli.2016 Jeg overtok en Yamaha 6 hk 2 takt gratis. Tidligere eier forklarte meg at: "det er stukket en ståltråd inn i hullet til kontrollstrålen som har knekt inne i kjølekanalen" Er det noe håp? Er det noe som kan fikses og eventuelt hvordan? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Er det noe problem på en gratismotor, ef det ikke bare å la ståltråden ligge der? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Det er jo kun en kontrollstråle. Kjølingen fungerer som normalt. Du mangler bare en mulighet for å oppdage feil om det ikke skulle virke. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Det er jo kun en kontrollstråle. Kjølingen fungerer som normalt. Du mangler bare en mulighet for å oppdage feil om det ikke skulle virke. Jeg trodde at kontrollstrålen var eneste utgang for kjølevannet? Er det slik at motoren vil kjøle selv om det ikke er noen kontrollstråle? Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 ja den vil få kjøling selv om det ikke kommer noen kontrollstråle:) tut å kjør:) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Da er dyse renset, og nytt drivstoff på plass. Kommer litt kjølestråle og motor går. Så da gir vi gass og satser på at det holder. Gått lenge på tomgang idag og ved gasspådrag øker kjølestrålen. Sitér dette innlegget Link to post
Kim81 Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Da er det 0 problem! Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 21.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2016 Da er motoren brukt en sommer og unga har fyki rundt både tidlig og sent. Motoren går som en klokke og jammen godt jeg ikke investerte i en dyr rep.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.