SB1 Startet 5.Juli.2016 Del på Facebook Startet 5.Juli.2016 Hei, Gikk ned for å lense og pusse litt før helgens båttur, og oppdager at hovedstrømsbryteren er ødelagt. Eller litt mikk fikk jeg allikevel strømmen på. I mine øyne øyne ser det veldig suspekt ut, men ingenting er stjålet: vester, stereo osv er på plass. Grunn til bekymring? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Det må vel bare bli gjetting for oss andre? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SB1 Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Det er du selvfølgelig velkommen til. Det jeg dog tenkte mer på er om noen har vært borte i tilsvarende skade på bryter tidligere, av naturlige årsaker. Båten er 10 år gammel, ingen anelse om bryteren har blitt byttet i mellomtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.