Popeye70 Startet 5.Juli.2016 Del på Facebook Startet 5.Juli.2016 Hallo. Vi ankommer Moss i morgen, onsdag, og jeg må opp på Seatronic for å hente to nye batterier. Er det noen som vet hvordan det er med kollektivtransport opp fra Moss sentrum til Seatronic (på E6-siden av Mosseporten). Alternativt - hvor mye koster det for drosje opp nevnte strekning? Jeg har jo to defekte batterier jeg må bli kvitt også... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
småbåtentusiasten Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 seatronic bør da ha tenkt på dette og ordnet rimelig varetransport ned til kaia? Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 (redigert) Det går jo buss men det er en dårlig løsning med din bagasje. Ring dem når de åpner og be dem levere ved kaiplass.De gamle batteriene tar de på returen. Lykke til! mvh Arne L ps: vi vil gjerne høre hvordan det gikk Redigert 5.Juli.2016 av Stella Polaris (see edit history) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Flid Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Det er vel ikke all verden med taxi, gjennom sentrum og litt til. Prøv å ringe dem når du kommer, de burde kunne levere batteriene dine i kanalen. Jeg skulle mer enn gjerne kjørt og hentet for deg men vi er på ferie. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 (redigert) Oppsummering: Det ble taxi tur/retur Seatronic, med 70 kg batteri i bagasjen hver vei. Det endte under 200,- kr pr vei selv med rushtid og kø. To stk Haze 110Ah ble byttet i to stk Ritar 120Ah. Seatronic hadde ikke Haze-batteriene inne, men Ritar-batteriene var fysisk like store så det gikk greit. Merkelig nok hadde Rizar-batteriene like store pluss- og minuspoler, så det ble litt banning og bøying av batterisko for å få på minuspolene. Men det gikk, så nå topplader jeg og i morgen fortsetter ferden. Redigert 6.Juli.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Stella Polaris Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 Grei transportløsning det for begge parter. takk for info. mvh Arne L Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.