Jump to content

Hvordan kommer man seg fra gjestehavna i Moss til Seatronic?

Popeye70

Recommended Posts

Hallo.

Vi ankommer Moss i morgen, onsdag, og jeg må opp på Seatronic for å hente to nye batterier. Er det noen som vet hvordan det er med kollektivtransport opp fra Moss sentrum til Seatronic (på E6-siden av Mosseporten).

Alternativt - hvor mye koster det for drosje opp nevnte strekning? Jeg har jo to defekte batterier jeg må bli kvitt også...

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Det går jo buss men det er en dårlig løsning med din bagasje. Ring dem når de åpner og be dem levere ved kaiplass.De gamle batteriene tar de på returen. Lykke til!

mvh

Arne L

ps: vi vil gjerne høre hvordan det gikk  :smiley:

Redigert av Stella Polaris (see edit history)

Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik

Totalmedlem av RS

Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris

Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar

Svart (redigert)

Oppsummering: Det ble taxi tur/retur Seatronic, med 70 kg batteri i bagasjen hver vei. Det endte under 200,- kr pr vei selv med rushtid og kø. To stk Haze 110Ah ble byttet i to stk Ritar 120Ah. Seatronic hadde ikke Haze-batteriene inne, men Ritar-batteriene var fysisk like store så det gikk greit.

Merkelig nok hadde Rizar-batteriene like store pluss- og minuspoler, så det ble litt banning og bøying av batterisko for å få på minuspolene. Men det gikk, så nå topplader jeg og i morgen fortsetter ferden.

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...