danielell Startet 5.Juli.2016 Del på Facebook Startet 5.Juli.2016 Hvor skal kjølevannet komme ut på min yamaha 9.9? Kommer ut en del gjennom propell og kontrollstrålen, men også ut av et lite hull i bunnen av stammen.rett overundervannshuset. Er det normalt? Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Hei? når man åpner bilde i egen fane Og zoomer inn på avringet sted er det bare jeg som synes det ser ut som hullet har en sprekkdannelse ?? Kan være at undervannshuset er sprekt opp ? Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Er bare lakken som har flasset litt akkurat der. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Det er nok bare overskuddsvann,ganske normalt... Sitér dette innlegget Link to post
danielell Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Ok, grunnen til at jeg spør er at jeg har 2 andre stammer liggende og di har ikke dette hullet:) motoren starter greit og går som den skal. Er en 89 modell som er gjort om til 15hk. Noen som har formening om pris på denne ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.