Adrizz Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 jeg skal male båten min nå med rulle så lurte jeg på åssen maling jeg skal bruke merke hva det heter og alt der der :) er bare en liten 14 fot sunwin den skal være hvit takk for alle svar :) mvh Adrian Quote Link to post
Sigurd Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Bruk tokomp skipslakk, Star sin feks. Tror du får Star-produkter hos forhandleren på Tømmerås på vei ned mot Tenvik. Quote Link to post
GeirKS Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Anbefaler Jotun Hardtop eller International Perfection, begge 2-komponent. Har brukt begge med skumrulle og godt resultat tidligere. Vær forsiktig hvis du jobber seint på ettermiddagen, blir det duggfall på kvelden så blir lakken matt. Geir Quote Link to post
Adrizz Posted June 9, 2005 Author Share Posted June 9, 2005 takk takk svar rulle den tidlig i morgen :) er det lurt med 2 lag ? Quote Link to post
Trym Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 (edited) 3 lag blir bra. hvis du bruker hardtop (2 komponent lakk) må du IKKE bruke skumrulle! Den etser opp. Bruk vanlig rulle og fordriver. edit - Husk også å vaske med aceton før du begynner. veldig viktig! Edited June 9, 2005 by Trym (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts