Jump to content

Vest-Agder, museumsregatta for klassiske plastbåter 28. august


Thorunn Lunde

Recommended Posts

Også i år arrangerer Vest-Agder-museet regatta for klassiske plastbåter - Plastikk 2016. Arrangementet vil finne sted 28. august i Kristiansand, Odderøya museumshavn.

For mer informasjon og påmelding se museets nettside http://www.vestagdermuseet.no/plastikk-2016/#more-11338 eventuelt ta kontakt på plast@vestagdermuseet.no

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Plastikk 2016, regatta for klassiske plastbåter, 28. august 2016:

Fremdeles mulighet til å melde seg på til sensommerens vakre eventyr.

En hyggelig dag å møte andre som er eier eller interesse for disse båtene som er en viktig del av vår nære historie.

Informasjon finner dere både på hjemmesiden til Vest-Agder-museet og på Facebooksiden til Odderøya museumshavn.

For direkte påmelding eller mer informasjon, send en epost til plast@vestagdermuseet.no

Redigert av Thorunn Lunde (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Litt kort varsel, men forespørsel er sendt kurator, og så er det bare å trekke opp baljen på hengeren og sette kurs for sørlandet neste helg, hvis båten min blir godkjent for deltagelse, Jeg er litt usikker på årsmodellen. Det som mangler i min båt, spesielt i slik utstillingssammenheng, er en staut og flott voksen dame som kan oppta det andre setet i båten, det på babord side. Og som lar lokkene sine flagre i vinden når vi cruiser innover fjorden i begagelig marsjfart - 22-23 knop. En flott Kristiansands-dame kan bare melde sin interesse allerede. Og har hun sportslige klær fra 70-tallet - lårkort kjole med digre blomstermotiv - så  kan dette bli  en helt fantastisk helg. JEG må ta meg en tur på Fretex, for min 70-tall garderobe er ganske mager....

 

Gymnaslærer Pedersen har skjulte talenter !

Redigert av HerrPedersen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...