klang Startet 6.Juli.2016 Del på Facebook Startet 6.Juli.2016 Hei. Har kjøpt meg en Grimsøy 23 sjark i Tønsberg,som skal fraktes til Sørlandet. Derfor lurer jeg på vekt og spesielt høyde på denne båten mtp om den kan fraktes på vanlig kranbil. Selger vet lite og finner ikke info på nett. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Gratulerer med ny båt! Aner ikke høyden på den, men kan mast og alt av antenner legges ned? Lykke til med fiskeriet! Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Lagt til: Noen av disse båtene er kjøpt som halvfabrikat og da ble det gjort div endringer kontra standard båt. Har f.eks sett at noen har hevet selve styrehuset med 12-15 cm. Produsenten lever ennå selv om han driver i en annen bransje nå, snakket i hvert fall med han for et par år siden, kanskje et søk på google hjelper deg videre? Sitér dette innlegget Link to post
klang Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Takk takk. Det ser ut som den er fabriksbygget og har samme styrehuset som 26 goteren. Mesan og vhf antenne er lagt ned i styrehus høyde. Fikk ordnet transport med bil det er spor til kjøl og Hydr labber,så burde gå bra mtp høyde. Kjøpte den usett,så blir gøy å se.. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 (redigert) Oj, og tatt usett og! Heheheheheh. Har tenkt tanken noen ganger å handle meg en slik. Men som oftest er det enten innredning av gamle appelsinkasser som er spikret sammen med firtomsspiker eller fremdrift som ser ut som den var levert fra tiden da Tordenskiold seilte på kysten. Ja eller begge deler. Kjekke båter som er brede og bra dypgående. Fart kan bare glemmes. Men hva i all verden haster man etter? Du får holde oss oppdatert hvordan det går. Lykke til! Redigert 6.Juli.2016 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.