PiperBill Startet 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2016 (redigert) Dette har vært diskutert opp og ned i mente her og jeg har prøvde det meste av kalesje impregnering på en gammel kalesje som var nesten umulig å få tett. Kom over Herdens Imprenex på Coop Bygg. Hadde ikke sett det før men jeg måtte ha impregnering akkurat denne dagen og det var den eneste jeg fant. Må si jeg er kjempefornøyd. Kalesjen har vært potte tett nå i 3 måneder og dette er en 12 år gammel kalesje som skal kasseres etter sesongen. Måtte spyle bort en del måkedritt her om dagen og vannet bare renner av og lager vannperler selv etter så lang tid. Trekker overhode ikke inn i stoffet. Og nei jeg eier ikke aksjer i Herdens.. Dessverre J Redigert 7.Juli.2016 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Lazyjack Svart 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 3 måneder er kanskje litt kort tid for å utrope impregneringen din til "konge" over alle impregneringer..... Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Spørs jo hvor mye det har regnet Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
PiperBill Svart 28.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2016 «Well the proof is in the pudding! Nå mot slutten av sesongen og etter mye regnvær så er kalesjen like tett. Den begynner å gå opp i sømmene igjen og den ser skjoldete og fæl ut. Det blir ny kalesje til neste sesong. Imprenex er det eneste jeg har prøvd som har holdt hele sessongen. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.