Bay_liner Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 (redigert) En kan da ikke regne med ekslusiv rett til freden og roden i de hotteste sjøbåtferieområdene i dette fantastiske sommerlandet. Fra "Småbåthavn" av Odd Børretzen.... En natt i Pollen i Arendal opplevde jeg engang en svenske som ville at Arendal havn skulle sove om natta. Det var klokka to en julinatt. Hviskende stemmer og latter klang svakt over det blanke vann. Da stakk denne svensken hodet fram fra båten sin og ropte:"Nu måste ni vara tysta".Det høres meget patetisk og håpløst ut. Et menneske, en svenske, som ville mane en hel sommer, en verden, til søvn og taushet. Tønsberg havn er en het sommersang, selv når det regner.Hun synger lavt hele natta.Sove skal hun ikke før i september. http://youtu.be/WsjRNuU6Gq4 Redigert 17.Juli.2016 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Komodo Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Alle vet at Tjømeskjærgården er et pressområde om sommeren, og dermed ikke er plassen for å søke fred og ro. Uansett om det er uvettig jolle kjøring, eller folk som er ute med båten, vil det bli støy og bølger. Når mange folk skal gjøre noe samtidig, vil det bli interessekonflikter. Det er ikke bare Tjømeskjærgården som er et pressområde om sommeren. I slike pressområder er det jo særlig viktig at folk tar hensyn til hverandre. Trådstarter beskriver at denne riben sirklet rundt dem i plogefart. Hvis man skal trekke vannski, som er en utmerket syssel i sommerferien, bør det være en selvfølge å gjøre det et stykke unna der folk ligger fortøyd. Så enkelt er det. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nomen Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Det er ikke bare Tjømeskjærgården som er et pressområde om sommeren. I slike pressområder er det jo særlig viktig at folk tar hensyn til hverandre. Trådstarter beskriver at denne riben sirklet rundt dem i plogefart. Hvis man skal trekke vannski, som er en utmerket syssel i sommerferien, bør det være en selvfølge å gjøre det et stykke unna der folk ligger fortøyd. Så enkelt er det. Det kan jeg ikke si meg annet enn enig i. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
bliss X Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 På min solkrembefengte feriemobil er ikke bildene så klare at jeg vurderte det dithen at personene var identifiserbare.For meg er ikke personene på bildene identifiserbare men mulig jeg trenger nye briller? fra slettmeg.no: Situasjonsbilder kan offentliggjøres uten samtykke fra de avbildede så lenge bildene er harmløse og ikke krenkende for de som er avbildet. Situasjonsbilder kan defineres som bilder der selve situasjonen eller aktiviteten er det egentlige formålet med bildet. Akkurat hvem som er med på bildet er da mindre viktig enn hovedinnholdet i bildet. Forøvrig er det vel snakk om situasjonsbilder og da må man ta stilling til om de er krenkende. Er de krenkende? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.