simtech Startet 7.Juli.2016 Del på Facebook Startet 7.Juli.2016 Hei! Omsider har jeg fått montert min Yamaha F115 03 motor og fått båten på sjøen. En utrolig fin overgang fra bråkete 2t. Motoren starter lett og høres fint ut. Da jeg tok første testtur igår lot jeg motoren gå varm før jeg ga på og fikk båten i plan. Etter noen minutters kjøring mellom 4500-5500 RPM, "kuttet" motoren ut. Altså den stoppet ikke, men mistet kraft i ca 1sekund før den var tilbake til satte turtall. Etter dette blinken motorlampen. Jeg har bestilt diagnose utstyr for og se hva den har logget. Intill jeg får denne - Har noen opplevd det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Cornelius Kvakk Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 Hei opplever akkurat det samme nå, fant du ut av problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Speedmaster Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 Overoppheting? Tiltet du motoren for mye opp? Har opplevd det samme, hvis man tilter opp for mye og motoren ikke får nok kjølevann Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Juli.2018 Del på Facebook Svart 4.Juli.2018 tell blinkene i motorlampa - det indikerer feilkode. feks 3 blink + 8 blink = feil 38. tenker om det kan være innsnevring i bensinsystemet .. eller vann.. Hva slags tank bruker du og dim. på slanger? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.