svendis Startet 9.Juli.2016 Del på Facebook Startet 9.Juli.2016 Er på båttur fra Bergen til sørlandet og snart Arendal. Siden jeg må på jobb en tur i 2 uker fra onsdag 13. Juli til Onsdag 27.Juli så lurer jeg på om noen kan være behjelpelig med en plass å legge båten disse 2 ukene. Marex 26ft. 2,3t Vil gjerne ha mer tid med båten her nede før baugen rettes mot Bergen igjen :) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Juli.2016 Del på Facebook Svart 9.Juli.2016 Skal undersøke litt. Kommer tilbake til deg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Juli.2016 Del på Facebook Svart 9.Juli.2016 Jeg vet om en privat båtplass i kommunalt anlegg som er ledig. Send meg en pm med tlf. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
svendis Svart 9.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2016 Det ordnet seg kjapt takket være Bjørn! Stor takk til han og baatplassen.no :D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.