finnarne Startet 10.Juli.2016 Del på Facebook Startet 10.Juli.2016 Holder på å planlegge strøm i Tafatt, og skal legge opp sikringer og bryterpanel for 12 volt. Spørsmålet er da om jeg må ha egen bryter til Wallas'en, eller om det holder å ha den på sikring. Trekker den strøm først når jeg stater den på trinn 1 eller 2, eller vil den trekke strøm når den ikke er i bruk. Mener det er snakk om Wallas 1000 med lokk. I manualen står det 0,1 amp continuerlig, 5 amp i 2 minutter ved oppstart, men det står ingenting om standby. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Kenneth 81 Svart 10.Juli.2016 Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Bare å koble den på sikring. Den har ikke "stand by" men god gammeldags "av". Trekker null strøm da. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
finnarne Svart 10.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Det er vel det jeg også har konkludert med. Det er vel en Wallas safeflame jeg har. Med viftetopp. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Wallas Service Svart 10.Juli.2016 Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Etter bruk, når du har slått av apparatet, bruker den litt strøm under nedkjøling. Når rød er slukket skal den ikke bruke strøm. Bruker - som sagt - ingenting i stand by. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.