Uttern D66 Startet 11.Juli.2016 Del på Facebook Startet 11.Juli.2016 Hei Jeg vurderer en slik båt. Har noen vært borti denne båten? Erfaringer positivt som negativt. Hvordan er denne båten mtp videresalg? Tenker alt fra hvor sjodyktig, kvalitet, motorer, drev osv. Mitt bruk er dagsturer med liten familie samt ha med venner i ny og ne. Korte overnattingsturer 2-3 dager Noen som besitter noen bilder av stikklugaren? Sitér dette innlegget Link to post
Uttern D66 Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Ingen som kan hjelpe?? Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Har ikke prøvd båten, men jeg har vært ombord og vurdert den for kjøp for flere år siden. Meget pen og kul båt som gir inntrykk av kvalitet. Nedunder så er den veldig trang og jeg synes man får lite for pengene mht overnatting. Ta en titt på Aquador 26 DC eller Askeladden Z8 om du jakter på denne typen båt. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Signatur75 Svart 5.Juni.2017 Del på Facebook Svart 5.Juni.2017 Hei. Ble det en vitesse på deg? Jeg vurderer samme båten selv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.