MarexSuncab_FD Startet 11.Juli.2016 Del på Facebook Startet 11.Juli.2016 https://goo.gl/photos/LRkuE9VRVhqqf7bSA Som bilde viser har tidligere eier lappet diseltanken med glassfiber. Er dette en ok løsning? Hvorfor er den i så tilfelle åpnet opp? Er det noe jeg bør tenke på? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 11.Juli.2016 Del på Facebook Svart 11.Juli.2016 Om det er en aluminiumstank som er lappet med glasfiber og polyester tror jeg du bør få den ut av båten med det første. Det må jo være det som kalles klattverk. Sitér dette innlegget Link to post
MarexSuncab_FD Svart 12.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2016 Kan jeg spørre om hvorfor den må ut? Diesel brenner jo ikke på lave temperaturer. Er det noen spesiell grunn? :-) Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 12.Juli.2016 Del på Facebook Svart 12.Juli.2016 Men er det en del av diesel tanken? For meg kan det se ut som tanken ender opp under den 2/4 siden den delen som er lappet har samme struktur som resten av båten. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 12.Juli.2016 Del på Facebook Svart 12.Juli.2016 Ingen problem dersom det er tett. Mange båter har dieseltank i glassfiber. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.