Summerlars Startet 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2016 Jeg er en ny båt eier av en summer family.ser at det er mye gode tips og råd her inne. Så da prøver jeg å lufte mitt problem Fikk problemer i helgen med at spaken på kontrollboksen bare gled rundt. Det er slitte gjenger. Tenkte da at det skulle være greit å bytte kontrollboks. (Selv om jeg ikke kan veldig mye om båt) lurer på hvordan jeg skal få ut kontrollboksen? Er jo ikke store hullet. Kan ikke se at jeg kan komme til fra andre plasser heller. Tips hadde vært helt topp Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Dette er en Teleflex 700 kontrollboks og du får sikker kjøpt den hos forskjellige butikker i Kristiansand: HK Motorservice, Kristiansand Båt og Motor, Kristiansand Båtustyr (Maritim), Navigare Båt og Fritid, Sjø-Sport Service. Hullet er stort nok. Du må bare lirke litt og vri på boksen for å få den ut. Regner med at det er såpass "slark" i kablene (det bør det være) - at du får dradd boksen ut. Ellers ser det ut for at du ta bort høytaleren på bildet så kanskje du kommer litt bedre til fra baksiden. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Summerlars Svart 13.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Perfekt. Takk for Svar. Jeg var Og usikker på hvilken type kontrollboks det var Da skal jeg gjøre et nytt forsøk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.