Hanbleciya Startet 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2016 Akterspeilet er mykt, og vanntrukkent. Det er nok en råtten utgave av "vannfast" kryssfiner i kjernen. Noen tips til hva som kan/ må gjøres her? Og- jeg tenkte å slippe å ta av hele toppen, men samtidig må jeg jo komme til akterspeilet. Har noen der ute erfaring med å kappe toppen, for så å skjøte den igjen med glassfiber etterpå? Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Hei Hadde tilsvarende på min båt, og lagde en liten prosjekte tråd i vinter. Helt annen båt en din, men kanskje du kan finne noe tips og inspirasjon i den :) https://baatplassen.no/i/topic/124006-prosjekt-nytt-akterspeil-bella-512-excel/ Sitér dette innlegget Link to post
Hanbleciya Svart 27.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2016 Takk for svar! Godt dokumentert, og til hjelp dette. Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Jeg hadde samme problem med en Hansvik 18. Min løsning på problemet var å skjære av i toppen og bruke motorsg som "fres". Etterpå var det bare å tilpasse finerplate og sause godt inn med polyester. siste var å støpe igven toppen og lage polyester forsterkede gjennomføringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.