Bernt Startet 13.Juli.2016 Del på Facebook Startet 13.Juli.2016 Skal hente en Saga29 i Bergen nå til helga og lurer på hva må ses på vei nedover ? Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 13.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2016 Skal til Oslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 13.Juli.2016 Del på Facebook Svart 13.Juli.2016 Svipp innom Bekkjarvik, fin plass super mat på Gjestgiveriet Eller så er det mye fint å sjå på turen nedover Sitér dette innlegget Link to post
Stari Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Besøk Egersund, koselig liten by. Fyll opp tanken, billig diesel kr 8.80 for literen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Ta Nyleia, mye mer å se på enn Langenuen. Om du har god tid kan en runde I Ryfylke også anbefales. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Om du går nyleia nedover vest for Stord hadde jeg vurdert å ta Røyksundkanalen, kuleseidkanalen, Espevær og kanskje Utsira om været er bra :-) Om man følger land nedover fra Egersund kan det være artig og stikke en tur inn i Sirafjorden og kjenne på strømmen i innløpet (gøy om kraftverket slipper ut mye vann) og gå innsiden av Hidra før du runder Lista. Kirkehamn på Hidra, Farsund og indre lei til Korshavn synes jeg også er koselige steder. Alternativt la bjørn (Løvjomås) hente båten og nyt bildene på hentetråden, hehe Gratulerer med ny båt og god tur hjemover:-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Mye gøyere å ta de bildene selv vet du Sap. Det er både du og jeg enige i.. så Bernt kan kose seg på tur. Med bilder og live mAis. Jeg vil jo og anbefale deg å se på den hentetråd som jeg og Laluna hadde. Da var vi innom mange vakre steder fra Farsund og nordover.. egentlig så har jo Sap og noen vakre bilder derfra. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bernt Svart 14.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Er det en link til tråden ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 https://baatplassen.no/i/topic/126004-henteturer-fra-bergenjørpeland-til-arendal/?fromsearch=1 Her er link Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Ligger endel bilder fra Røyksund, kuleseidkanalen og Espevær noen sider ut i denne leveringstråden Oslo - Bergen også https://baatplassen.no/i/topic/118658-leveringstråd-oslo-bergen/?fromsearch=1 Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Javi Svart 14.Juli.2016 Del på Facebook Svart 14.Juli.2016 Hei! Jeg hentet båt fra Sotra og hjem til Drøbak i påsken. Vi tok turen på tre dagsetapper. Første etappe: Sotra - Egersund. Andre etappe: Egersund - Risør. Tredje etappe: Risør - Drøbak. Fin tur! Gikk for det meste utaskjærs, men tok et par avstikkere, bl.a Blindleia og Kreppa. Dieselprisene varierte en del: Storebø i Austervoll: 7,90 / liter Egersund: 8,80 / liter Risør: 12,95 / liter !!! Ønsker deg en fin tur! Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Anbefaler stopp på kvitsøy. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 15.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Mye fint her . Skal sjekke litt på kartet . Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Songdalstrand er verdt et besøk Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjuk Svart 16.Juli.2016 Del på Facebook Svart 16.Juli.2016 Spørs jo litt hvor langt du skal første dagen, men det er flott å gå innom Vedholmen på Os for litt bunkring og "hjemmelaget" pizza på kaien Våge på Tysnes og Godøysund er flott sør for Bergen også. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 4.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2016 Er hjemme ioslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.