alvine Startet 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2016 Har tenkt å bytte nater,da det er litt lekasjer i dekket. Dette er en 33 fot CA. Hvor mye kommer dette på tror dere.Jeg skal gjøre jobben selv. Har lest mye om Fein Multicutter m egen natefjerner. Funker den så bra? Vil gjerne få noen tips fra dere som har gjort dette selv Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Hei, ja, fein funker fantastisk! Jeg gjorde jobben med dette i vinter - og begynte uten feinen ("kan jo ikke være så stor forskjell"). Det er SÅ STOR FORSKJELL! Å bytte nater er i utgangspunktet en stor jobb - og feinen utgjorde forskjellen på "drittjobb" og "stor jobb" for min del. Kostnaden på jobben er avhengig av hvor tykke planker du har i dekket. Søk opp alt du kan av tråder på emnet her på BP, og følg de rådene som gis ift pussing, grunning osv. Lykke til med jobben :) - og post gjerne bilder med fremdrift ettersom jobben skrider frem :) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.