Grand 650 Startet 15.Juli.2016 Del på Facebook Startet 15.Juli.2016 HeiHar en ny Grand 650 golden line med 200 liters tank og 200 G2 Evinrude. Problemet er at når ca 50 liter er brukt så begynner motor å fuske og jeg må fylle på bensin så går den som en kule, men det er jo ca 150 liter igjen? ?? Noen forslag? ?? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Bensin tank hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 reklamere til forhandler - høres ut til at pick-up slangen inni tanken trekker luft Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Wallas Service Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Tett tanklufting? Blir vakuum når du bruker bensin og det stopper opp fordi det blir et undertrykk. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Lady B Svart 16.Juli.2016 Del på Facebook Svart 16.Juli.2016 Tett tanklufting? Blir vakuum når du bruker bensin og det stopper opp fordi det blir et undertrykk. Jeg hadde dette problemet på en bil tidligere. Men den tålte ikke at jeg fylte tanken helt opp. Hvis jeg nøyde meg med å fylle 3/4 full, så funket den.. Det var tett tanklufting.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.