crazymm Startet 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2016 (redigert) Hei Har fått lekasje på tilten på min 1993mod 85hk yamaha. Er lekasje ved simmeringen på hovedsylinderen(den som tilter motor helt opp) Er det mulig å skifte bare simmering eller må jeg skifte hele satsen? Hvor kan jeg få tak i deler til denne rimelig fort. Helst i troms om noen vet av.(gidder ikke forhandlere som må bestille utenlands fra for da bestiller jeg heller selv og sparer både tid og penger) Lekasjen er rimelig stor så det er snart fritt for olje på den og. Hvilken olje bruker jeg på dette? Mvh john Redigert 16.Juli.2016 av crazymm (see edit history) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
crazymm Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Ingen som har noen innspill? Hadde ett håp om å slippe den lange ringerunden på mandag å heller ringe rett til en forhandler som mest sannsynlig har deler :) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
ivar Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 ville forsøkt Franks Motorservice for å høre om han kan ha noe liggende Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
crazymm Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 ville forsøkt Franks Motorservice for å høre om han kan ha noe liggende Takker. Han hadde jeg ikke tenkt på ja. :) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.