Vewo Startet 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2016 Skal lage til køyesenger i en Hanto 24.De har før jeg kjøpte båten blitt tatt ned, og skulle gjerne sett løsningen for å feste opphenget på nytt. Vet at det er køyesenger i Nidelv og Joda også. Mulig løsninger fra disse også kan brukes til inspirasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 19.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Dårlig bilde men dette er fra hanto 24 Sitér dette innlegget Link to post
Vewo Svart 19.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Takk for bilde! Så veldig bra ut. Du har ikke tilfeldigvis bilde av selve innfestingen i køya? Jeg ser at det har vært hengsler i bakkant, men jeg lurer også på innfesting av reimene til taket. Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 19.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Er bare en en krok man henger fast i taket. Kan ta flere bilder mot hælga. Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 19.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Vewo Svart 19.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Tusen takk for bilder!! Er de festet med et beslag i selve køya også? Dette var topp! Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Bare festet på undersiden av platen ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Vewo Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Mange takk! Da skal jeg prøve å få det til! ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.